Olivius koreai film- és sorozatfeliratai

Lótusz pagoda

Lótusz pagoda

Tervezem

2022. december 11. - ☆Olivius☆

Ide írom azokat a film- és sorozatcímeket, amelyek megtetszettek, és tervezem lefordítani. (A változás jogát fenntartom.)

 

Sorozatok:

 

Filmek:

I wish I had a wife (2001)

He was cool (2004) 

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

boil54 2022.12.15. 17:55:54

Ez igen! Szívből gratulálok a színvonalas fordítói blogodhoz. Hatalmas örömet szereztél, hogy pont a kedvenc színésznőm eddig nem látott filmje az első fordításod. Ráadásul teljesen ki vagyunk szolgálva. Mindenkinek a kedvében jársz, online nézőknek, akik letöltve szeretik nézni szintén megtalálják az elérhetőségeket úgy a feliratot, mint a filmet. Gratulálok csak így tovább! Várom a következő fordításod és most elkezem nézni a filmet, mert időközben lejött az avistaról.

☆Olivius☆ 2022.12.15. 20:39:55

Kedves boil54! Örülök, hogy tetszik a blogom, köszönöm a kedves hozzászólásodat. Jó szórakozást a filmhez! :)

Taka2126 2022.12.16. 18:53:57

Gratulálok a blogodhoz! Én már régóta koreai film és sorozatrajongó vagyok, rengeteget láttam, néha átrándulok a kínai vagy Japán sorozatok világába is. Egy ideig javítóként dolgoztam fordítóknak, ott "szoktam rá" a kínai sorozatokra. De végeredményben a koreai az első szerelem. Sok sikert kívánok a továbbiakhoz.

Taka2126 2022.12.16. 18:55:38

Bocsi de nem tudom ki ez a Taka 2126 nem az én nevem..... Kicsit eltévedtem azt hiszem :-) Az előző hozzászólást írtam: Krisztina

☆Olivius☆ 2022.12.16. 19:43:32

Kedves Krisztina!
Köszönöm szépen a hozzászólásod, igyekszem a legjobb tudásom szerint megcsinálni a fordításokat. :)

Szilvia Aradi 2023.04.11. 21:45:05

Köszönöm a munkádat!
Örülök hogy rátaláltam a blogodra.

☆Olivius☆ 2023.04.12. 12:34:13

Nagyon szívesen, jó böngészést! :)
süti beállítások módosítása